Dne 20. 6. 2019 vydá Generální finanční ředitelství nový SSL certifikát, pomocí kterého se zprostředkuje komunikace mezi pokladnou a servery EET.
Nový SSL certifikát už stihl být naši společností otestován a vaši práci na pokladnách tato změna nijak neovlivní.
Dáváme také do pozornosti, že změna SSL certifikátu proběhne bez komunikačních výpadků spojení s centrálním serverem Finanční správy a bez jakýchkoliv dalších změn.
Po intenzivní komunikaci s Generálním finančním ředitelstvím jsme společně našli řešení a vrátili do platnosti původní certifikát. Všechny pokladny tak už mohou bez problémů fungovat i v online režimu. Nový certifikát bude uveden do provozu až po vytvoření a implementaci nového firmwaru. O detailech vás budeme průběžně informovat. 10.6.2019
Upozornění u všech pokladen je nutná aktualizace do 10.9.2018, od zavedení nového certifikátu ze strany MF přestane starší verze pokladny odesílat účtenky více info zde...
Aktualizace pokladen:
Stáhněte si soubor níže do PC, zkopírujte rozbalené na USB klíč (Formát FAT32) a připojte klíč přes OTG kabel do pokladny, připojte pokladnu k adaptéru a proveďte uzávěrky. Na pokladně zadejte v P režimu správa a aktualizace SW - Master reset potvrdit TL nebo Hotovost a nechat dojít až do vypnutí pokladny. Po aktualizaci je potřeba udělat test spojení, v P-režimu ve složce EET. U pokladen WIFI je nutné nastavení WIFI připojení. Aktuální verzi pokladny ověříte v P režimu systémové parametry a verze programu.
Verze LAN pro pokladnu 50TEi LAN (kabel) - obsahuje soubor E50iFW_cz_v3_033_eth.bin výhradně pro ethernet verzi pokladny.
Verze Wi-Fi pro pokladnu 50TEi WIFI - obsahuje soubor E50iFW_cz_v3_033_wifi.bin výhradně pro Wi-Fi verzi pokladny.
Verze LAN pro pokladnu 150TEi LAN (kabel) - obsahuje soubor E150iFW_cz_v3_033_eth.bin výhradně pro ethernet verzi pokladny.
Verze Wi-Fi pro pokladnu 150TEi WIFI - obsahuje soubor E150iFW_cz_v3_033_wifi.bin výhradně pro Wi-Fi verzi pokladny.
Aktualizace lze objednat u nás na pobočce v Praze, objednejte si termín na tel.: 603 251 296 nebo mail: info@gastromex.cz
Pokud si netroufnete na instalaci můžete dokoupit balíček servisní podpory, je jako související zboží u pokladny. Buď nám zašlete certifikát nebo přihlašovací údaje, my Vám nastavíme provozovnu a vygenerujeme certifikát a nahrajeme do pokladny. Dále nastavíme hlavičku, skupiny zboží a pod. V případě osobního odběru je v ceně i zaškoleni.
Registrační pokladny se rozdělují dle typu provozu na restaurační a obchodní pokladny. Nákupem registrační pokladny u nás získáváte servisní zázemí a na pokladnu máte servis po telefonu zdarma. Registrační pokladna se může propojit s Vaším ekonomickým systémem, aby jste měly aktuální skladové zásoby. Registrační pokladny se dodávájí s pokladní zásuvkou, ale i bez zásuvky. Dále je možné některé registrační pokladny propojit se scanerem čímž urychlíte odbavení Vašich zákazníků.
Naše registrační pokladny pro elektronickou evidenci tržeb, fungují bez nutnosti paušálu. Jediné Váše měsíční náklady budou na internetové připojení. Pokladny ne evidenci tržeb, se připojují k internetu přes WiFi nebo ethernet kabelem dle zvolené pokladny.
Cena s DPH | 13,- Kč |
Sleva | 2,- Kč |
Původní cena | 15,- Kč |
Cena s DPH | 7 299,- Kč |
Sleva | 430,- Kč |
Původní cena | 7 729,- Kč |
Cena s DPH | 38,- Kč |
Sleva | 7,- Kč |
Původní cena | 45,- Kč |
Cena s DPH | 9,- Kč |
Sleva | 1,- Kč |
Původní cena | 10,- Kč |
Cena s DPH | 45,- Kč |
Sleva | 40,- Kč |
Původní cena | 85,- Kč |
Cena s DPH | 10,- Kč |
Sleva | 2,- Kč |
Původní cena | 12,- Kč |
Cena s DPH | 8 999,- Kč |
Sleva | 600,- Kč |
Původní cena | 9 599,- Kč |
Cena s DPH | 8 799,- Kč |
Sleva | 2 100,- Kč |
Původní cena | 10 899,- Kč |
Cena s DPH | 39,- Kč |
Sleva | 10,- Kč |
Původní cena | 49,- Kč |
Cena s DPH | 2 499,- Kč |
Sleva | 1 000,- Kč |
Původní cena | 3 499,- Kč |
Cena s DPH | 1 599,- Kč |
Sleva | 1 900,- Kč |
Původní cena | 3 499,- Kč |
Cena s DPH | 10 999,- Kč |
Sleva | 2 000,- Kč |
Původní cena | 12 999,- Kč |
Cena s DPH | 2 299,- Kč |
Sleva | 200,- Kč |
Původní cena | 2 499,- Kč |
Cena s DPH | 9,- Kč |
Sleva | 2,- Kč |
Původní cena | 11,- Kč |
Cena s DPH | 24,- Kč |
Sleva | 75,- Kč |
Původní cena | 99,- Kč |
Cena s DPH | 749,- Kč |
Sleva | 50,- Kč |
Původní cena | 799,- Kč |
Cena s DPH | 69,- Kč |
Sleva | 16,- Kč |
Původní cena | 85,- Kč |
Cena s DPH | 8 999,- Kč |
Sleva | 600,- Kč |
Původní cena | 9 599,- Kč |
Cena s DPH | 7,- Kč |
Sleva | 1,- Kč |
Původní cena | 8,- Kč |
Cena s DPH | 549,- Kč |
Cena s DPH | 499,- Kč |
Cena s DPH | 1 599,- Kč |
Sleva | 700,- Kč |
Původní cena | 2 299,- Kč |
Cena s DPH | 499,- Kč |
Naše pokladny je řešení eet pro malé živnostníky bez paušálu, ale i větší firmy.
Proč pokladnu od nás:
-Nejsme jen prodejce, ale děláme i servis a telefonickou či mailovou podporu.
-Nerozšířily jsme prodej pokladen z důvodu obchodní příležitosti, ale prodáváme pokladny od roku 1998.
-Nemáme žádné měsíční poplatky.
-Prodáváme i spotřební materiál jako např. termo kotoučky, příslušenství nebo náhradní díly.
-Máme za dobu existence stovky instalací pokladen a mnoho spokojených zákazníku. Dle Heureka ověřeno zákazníky máme dlouhodobě spokojené zákazníky.
-Nejlepší řešení pro EET bez paušálu a na u nás zakoupených pokladen máte navíc telefonickou i servisní podporu. V případě poruchy, je možno stáhnout od Vás naším přepravcem v záruční době zdarma, pokud se jedná o závadu na pokladně nikoliv chyba obsluhy, nastavení a pod., po záruce za dotovanou cenu (60 Kč bez DPH) druhý pracovní den po nahlášení, pokud máte levnější a rychlejší možnost můžete zaslat na Vaše náklady. Nebo můžete přinést na naší provozovnu a pokud půjde pokusíme se udělat na počkání jen se dopředu objednejte, máme nejčastější díly skladem. Sleva 10 % na pozáruční servis práce + náhradní díly. Vystavujeme potvrzení o převzetí do servisu pro případ kontroly, a pokud by se jednalo o delší opravu máme zápůjční zařízení v záruční době zdarma po záruční době dle individuální dohody. Toto platí pouze pro pokladny zakoupené u nás, ověřuje se dle výrobního čísla nebo záručním listem popřípadě daňovým dokladem. Na pokladny nezakoupené u nás platí standartní servisní podmínky.
Jak bude elektronická evidence tržeb fungovat?
Využijeme chorvatský model, který se v praxi osvědčil a nezatěžuje nadměrně podnikatele administrativně ani nákladově. Podnikatel, který dostane od zákazníka platbu, odešle přes internet údaje ze své pokladny nebo jiného zařízení, třeba tabletu, do systému Finanční správy. Obratem mu přijde zpátky unikátní kód, který pak vytiskne na účtenku a tu předá zákazníkovi.